HTML

DEFCON 1

Ezt jó esetben senki sem olvassa. Ha mégis, ő jó esetben nem ismer engem. Ha mégis, akkor szopó van.

Friss topikok

  • nucleargorilla: Gyáva szar vagy bazzeg. Ez van. Gyenge vagy mint a harmat. Fosol az egyedülléttől és csakhogy elke... (2008.11.26. 00:50) Vár és ül

Linkblog

Alkalmak

2008.12.10. 19:07 Defcon 1

Az utóbbi időben legalább öt olyan sms-t vagy üzenetet elszórtam, melyben boldog szülinapot kívántam embereknek, elég kedvesen ráadásul, és a válasz pedig egyenlő volt a nullával. Nem értem, hogy miért olyan nehéz erre bármit is reagálni... Lehet, hogy szűkebb tágabb baráti-haveri köröm nem olyan széles, vagy bunkó paraszt vagyok amúgy, vagy akármi, de én ha kapok egy ilyet, akárkitől is jött, megköszönöm, mindentől függetlenül. Úgy látszik, hogy mindemellett az emberek simán megtehetik hogy leszarják ezt (elegük van belőlem? nem érdeklem őket ennyire sem? ezeregyszáz köszöntést kaptak, és az enyém már csak unalmas? nem tudom), és én nem tudom hová rakni... Ha mást nem, tennék illedelmességből... Mondjuk ettől függetlenül jövőre ugyanúgy meg fogják kapni... akár tetszik, akár nem. 

Szólj hozzá!

Címkék: elbaszott élet elmél

A bejegyzés trackback címe:

https://defcon1.blog.hu/api/trackback/id/tr12815595

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása