HTML

DEFCON 1

Ezt jó esetben senki sem olvassa. Ha mégis, ő jó esetben nem ismer engem. Ha mégis, akkor szopó van.

Friss topikok

  • nucleargorilla: Gyáva szar vagy bazzeg. Ez van. Gyenge vagy mint a harmat. Fosol az egyedülléttől és csakhogy elke... (2008.11.26. 00:50) Vár és ül

Linkblog

Titkos ablak

2008.11.24. 22:56 Defcon 1

"Nem tudom már, mi járt akkor a fejemben, de annyi biztos, hogy nem lettél volna a helyemben..."

Ezt jó esetben senki sem olvassa. Ha mégis, ő jó esetben nem ismer engem. Ha mégis, akkor szopó van.

Ezt tudnám talán manifesztónak megtenni, hiszen van már egy két hely ezen kívül a neten, ahol publikálok, és azt hiszem, azokat olvassák is néhányan. Nem volt ez mindig így, emlékszem még azokra a szép időkre, amikor azt írtam le, amit akartam. Nem így van ez most, mert megnézi a munkatársad, a csajod, főnököd, ellenséged, mindenki. Így nem lehet szívből írni. Vagy őszinte vagy, vagy szeretnek, sajnos, ez az igazság.

Namármost, mi van akkor, ha én szeretetre is vágyom, és őszinteségre is. Ez, amit most olvasol, ha idáig eljutottál. Ami eszembe jut, a szívemet nyomja, az ide kerül, cenzúrázatlanul. Ha már valaki kommentel, akinek nem én mutatom meg, az jó. Szevasztok.

 

 

Szólj hozzá!

Címkék: idézet bevezetés elbaszott élet

A bejegyzés trackback címe:

https://defcon1.blog.hu/api/trackback/id/tr46786924

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása