HTML

DEFCON 1

Ezt jó esetben senki sem olvassa. Ha mégis, ő jó esetben nem ismer engem. Ha mégis, akkor szopó van.

Friss topikok

  • nucleargorilla: Gyáva szar vagy bazzeg. Ez van. Gyenge vagy mint a harmat. Fosol az egyedülléttől és csakhogy elke... (2008.11.26. 00:50) Vár és ül

Linkblog

a faszba már

2009.01.05. 17:01 Defcon 1

Koncentralni kéne, mert tanulás van, de baszottul nem megy. Igazabol ha ugy nezzuk semmilyen szempontbol nem vagyok kielégitve, szex kozben mas nokre gondolok, a munkahelyemen sem a maslow-piramis szerint megy a jatek, és rohadtul faszkivan az egesszel. Kozben az is kijott, hogy mar most tudom, hogy tisztan a penzbol nem fogok az evben kijonni, az is mipöcs... és egyszeruen a hatter baszottul nincs meg semmihez. Szoval most ugy fest a jatek, hogy vagy én megteremtem magamnak, vagy nyivákban fog az egesz hatralevo ido telni. Az egy dolog, hogy szeretnek nőt, meg elismert melot, meg ilyesmi, de vágyakozastol meg senkinek nem lett semmije, max elbaszott kedve. Szoval. Megmutatom én ennek a ruhes mindenségnek (és ezt vehetitek év eleji igéretnek is), hogy bazmeg, van itt kraft. A kurva életbe.

Szólj hozzá!

Címkék: elbaszott élet

A bejegyzés trackback címe:

https://defcon1.blog.hu/api/trackback/id/tr47859583

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása