HTML

DEFCON 1

Ezt jó esetben senki sem olvassa. Ha mégis, ő jó esetben nem ismer engem. Ha mégis, akkor szopó van.

Friss topikok

  • nucleargorilla: Gyáva szar vagy bazzeg. Ez van. Gyenge vagy mint a harmat. Fosol az egyedülléttől és csakhogy elke... (2008.11.26. 00:50) Vár és ül

Linkblog

emcees missing

2009.01.17. 07:24 Defcon 1

egy kicsit rég nem irtam, helyesen latjatok, sajnos az idohiany vett el kicsit innen. Mondjuk mostanaban valamennyire rendbe is pakoltam magam, ha lehet ezt így mondani... mindenesetre a korabban emlegetett problemak nem tuntek el, csak talan kicsit sidewaysre kerultek. amin mostanaban rohogok, hogy nemely csajnak akkor segge van (immar folyamatos jelleggel), mintha egy jobb rakétahordozo szerepet akarna atvenni. az a legszomorubb az egeszben, hogy amugy még tok jol is nez ki, szep az arca, erre egy ilyen bassza el az osszkepet. a masik kedvencem, amikor a hasa nagyobb, mint a melle. nem tudom, perpill en is kicsit itthagytam magam a karacsonyi idoszak miatt, de azert ezt én tulzasnak erzem. persze aki ennyire leszarja, az így jart, nekem kurvara nyolc, csak egy ido utan feltunik, hogy ezt ok teljesen normalisnak erzik, és nem zavarja oket (vagy zavarja, csak nem tudjak hogyan eltunteni? ezt azert nehezen hiszem 2009ben az internet korában. persze amig a neten olyan baromsagokat is irogatnak h csokidieta, meg ilyenek, addig csodalkozom en barmin is?) 

Szólj hozzá!

Címkék: namivan elmél

A bejegyzés trackback címe:

https://defcon1.blog.hu/api/trackback/id/tr37882957

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása